26 octombrie 2011

Fă proasto, primeşti cu Recensământul?

În calitate de recenzor - ăla de ţi-l poartă Boc prin fiecare casă să numere animalele sociale, şcolile absolvite şi metri pătraţi din chicinetă, ai parte de o grămadă de experienţe, una şi una. Ce-mi mai place când bat în uşă şi mi se răspunde: "Da nu m-aţi anunţat că veniţi!!Nu-s pregătită!" Fă proasto, n-ai TV în casă? De ce altceva înafară de Recensământ se vorbeşte acolo? Bine, lăsând la o parte discursul regelui Mihăiţă Fără de Ţară din Parlament...La ce-ţi trebuie pregăteală? Oricum nu poţi fi altcineva dacă D-zeu a vrut musai să facă mişto de tine!
După ce în sfârşit îşi şmotruieşe privirea ultrasurprinsă de pe tentativa de faţă, te invită cu scârbă în cocină, reproşându-ţi intransigent ora târzie a vizitei (20 pm). Fă proasto, dar când?! Dimineaţa eşti la scârbici, după-masă îţi faci somnu de frumuseţe, apoi ieşi la o plimbărică cu vecinu de la 5. Urmează găsirea unui colţ de masă neocupat de vreo farfurie nespălată sau firmitură de pită, unde îmi aşez cu meticulozitate qestionarele. Întrebările curg cu repeziciune în avalul discuţiei iar răspunsurile se încăpăţânează să rămână stătătoare. Cele mai uşoare răspunsuri sunt cele referitoare la etnie şi limbă. Mă prind că e unguroaică, apoi trec mai departe. După 5 minute de parlamentări pe tema obligativităţii declarării CNP-ului, mă dau bătut. Am înfrânt! Apoi declară că nu are nicio dificultate deşi o cam trăda faţa cum îşi trăia viaţa.... În sfârşit, după o juma de oră de chinuri şi amintiri din copilărie, ajungem la partea cu semnatu. Dă repede cu băţu şi imediat bagă pastila: "Tu chiar este recenzor? Nu eşti fals?" ...cu greu îmi revin din uluială şi punând privirea în pâmânt îmi văd ecusonu spânzurat de guleru cămeşii. Fă proasto, ai minţit când ai declarat că n-ai dificultăţi de vedere?! Falsă eşti tu când zici că nu trăieşti în uniune consensuală, deşi câteva perechi de boxeri bărbăteşti atârnă de pe o aţă în hol.
Hai sictir, bat la alt apartament. Wish me luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu