10 noiembrie 2011

Ceteră, inima me!

No, apăi fost-am şi eu la o Sară Moroşenească vero-vero în Etno (eee, acolo pe Memo în staţie!). Atracţia serii a fost o horitoare de la mama ei de-acasă din  Copalnic Mănăştur MM, cea care de altfel mi-a şi lansat invitaţia - Diana Cîrlig (cu "î" din "i" se scrie, staţi liniştiti!)
Şi ca să fie treaba-treabă, am luat cu mine câţiva coleji de scârbici şi prieteni. Aşa că dă-i să sune tati!!!! Melodiile moroşeneşti, alături de cele din zona Lăpuşului sau de pe Someş au făcut ravajii printre invitaţi. Ai, domne feri! Totul a fost condimentat cu dedicaţii care au curs în voie printre horile încinse de tinerii flămânzi de distracţie, joc şi voie bună.
Punctul culminant a fost o dedicaţie venită din partea Dianei - Mândră floare trandafir, o melodie de suflet pentru mine, cu care mi-o rămas datoare încă de la nunta lu' vară-mea! Delir!!!
No, ş-apăi zis-am că stau până la 1, da' s-o făcut 4 bistoş! Apoi mi-am promis că nu mă mai iau la trântă cu gradele, da numai Dioruţu ştie cum am ajuns acasă. A fost tare hazliu în ziua aia la scârbici!
PS. Mereţi fraţilor marţea în Etno, că nu veţi regreta. Pe cuvânt de moroşan (cu clop)!

Ui să vezi cum horeşte mândruţa asta nealcoşă din Ţara Chioarului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu