5 februarie 2012

Sâmbăta reducerilor la articole vestimentare în Diesel Ză Club

După un periplu prin mai multe crâşme, sâmbătă noaptea ajung pe o ninsoare scandinavă în clubul cu iz de combustibil din buricul municipiului. Îmi lăs hanoracu în maşină ca să mă pot infiltra mai uşor printre clubberii dezlănţuiţi (tactica unui prietenaş - merge!) şi intru. Când deschid uşa mă şi loveşte tăticule un val de căldură asezonată cu transpiraţie de era să cad din picioare. Ies afară şi mă uit dacă am nimerit bine...în clubul ăla de super-fiţă...unde merge Drăguşanca, ex-Cristea...ăla era! Tence, mai încerc o dată. Cu dificultatea unui călător într-un troleu bucşit, dintr-o zi toridă de vară, mă strecor printre transpiraţi până în mijlocul saunei, denumită nu ştiu din ce motive şi raţiuni - ring.
După nici 15 min ies. Altă distracţie! Până la garderoba de la intrare am făcut cam 5 min (3 metri). Da nu asta a fost marea problemă! Ce am văzut aici rar mi-a fost dat să văd într-un club de asemenea calibru: fiindcă toată lumea se înghesuia să îşi ia pardesiu', s-a creat la un moment dat un haos tipic românesc. Tanti de la dulap a dat chix văzând puhoiul de zombii cu mâna întinsă care implora după veşminte, astfel că i-a lăsat pe oameni să-şi ia ei singuri haina! Luaţi de-aici!:)) Ce-a urmat...vă daţi singuri seama! Ideea e că fiecare şi-a putut alege sâmbătă seara ce haină a vrut: scurtă, lungă, cu blană, fără blană, fulare de diferite dimensiuni şi culori, mănuşi, etc. Singura jmecherie era să nu dai nas în nas cu proprietaru:)) Toată ciorba a fost condimentată cu îmbrânceli, urlete şi certuri (De ce te baji în faţă băhhh, că-ţi sparg faţa!!!) Superb! 

4 comentarii: