19 octombrie 2012

Accident de tren în Diej! :)))

        Staţi, nu săriţi cu gura! Ştiu că există transport feroviar în Diej, ştiu şi de gara Diej, da credeţi-mă pe cuvânt de şofeur că nici într-un moment t(x) calea ferată civilă şi şoseaua nu se intersectează. Daaar, la ieşirea din Diej înspre Kolosvar apare brusc o trecere la nivel cu calea ferată pe unde trece, chipurile, un trenuleţ încărcat cu desagi de sare din Salină.
         Sincer, de câte sute de ori am trecut eu p-acolo în cei 9 ani de pribegie someşană, doar o singură dată am avut nefericitul prilej să dau nas în nas cu acest tren-fantomă. Crek a fost undeva anul trecut, într-o sâmbătă pe la amiaz aşa. Eram a 4-a maşină la Stop. După 5 min de aşteptat, apare frigid din tufişuri stră-stră-strămoşul Mocăniţei, un trenuleţ obosit vai de mama lui! Tiptil-tiptil, se strecoară prin faţa noastră şi, când mai erau cam vreo 5 vagoane, se opreşte brusc! .....Bineînţeles, se defectase!!!:)) Deci cum să am eu ghinionul ăsta?? Crek atunci mi-am pierdut  vreo 2 ore stând de-a lela la acea trecere mirifică!
      Însă ghinion mai mare pot spune că a avut amărâtul ăsta cu Seat, săracu! Observ însă că, paradoxal, cu cât scade viteza de deplasare pe calea ferată, cu atât se petrec mai multe accidente. Io am totuşi o propunere: la fiecare trecere fără barieră, trenul să fie cel care acordă prioritate maşinilor. Aşa n-or să mai fie atâtea accidente, decât în cazul în care vreun mecanic de locomotivă vitezofil se bagă la o liniuţă perpendiculară cu un BMW (indubitabil aţi văzut faza asta prin filmele americane).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu