21 octombrie 2012

Ce înseamnă pentru fetele rele abilităţile personale din CV

-          SERIOZITATE – dacă am zis că o facem, o facem!
-          MUNCĂ ÎN ECHIPĂ – sunt înnebunită după sexul în grup
-          SOCIABILITATE – colectez câte 10 nr de telefon la fiecare ieşire în oraş
-          PUNCTUALITATE – ţi se pare că am întârziat aşa mult o oră?!
-          CU SIMŢUL UMORULUI – râd ca proasta la glumele altora
-          PUTERE DE MUNCĂ – tu numai stai pe spate şi fii atent ce fac eu aici!
-          ADAPTABILITATE – nu am nicio problemă dacă vine şi amicul tău
-          PERSEVERENŢĂ – nici nu mă gândesc să plec acasă până nu te termin!
-          CREATIVITATE – poziţia asta o ştii?
-          DISCIPLINĂ – vrei să mă legi de pat cu cătuşele ăstea?
-          OPTIMISM – hai…încă un pic…ştiu că poţi!
-          ENERGIE – uite că s-a făcut deja dimineaţă…
-          STABILITATE – când sunt cu tine, promit să nu mă gândesc la prietenul meu!
-          SPIRIT PRACTIC – lasă pălăvrăgeala şi dezbracă-te odată!
-          PRUDENŢĂ – când sunt cu el îmi pun telefonul pe silent
-          ORDINE – întâi tu până oboseşti, apoi eu
-          PERSUASIUNE – iubire, aşa-i că după noaptea asta merit şi eu o maşinuţă de aia roşie?
-          ATINGEREA OBIECTIVELOR – întâi termin eu, apoi tu, ai înţeles?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu